הקליפרס והנאגטס יתחילו את הסדרה, והסלטיקס ינסו לעלות ל-3-0 במשחקי יום חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

4:00 שעון מודיעין – לוס אנג'לס קליפרס (0) VS דנבר נאגטס (0)

המשחק הטוב מהשניים שישוחקו הלילה לדעתי, כשהנאגטס, המקום השלישי במערב, תפגוש את המדורגת השנייה, הקליפרס. המשחק יסמל את תחילתה של סדרת הסיבוב השני הראשונה במערב, ותפגיש בין שתי קבוצות מאוד שונות שנמצאות במומנטומים מעניינים מאוד.

דנבר מגיעה למשחק כאנדרדוג המובהק מול הקליפרס העדיפה, שעוד לפני תחילת העונה סומנה כקונטנדרית סוג א'. הקבוצה מה-"mile high city" חזרה מפיגור 3-1 מול יוטה בסדרת סיבוב הראשון שלה, שהסתיימה שלשום, והיא תגיע עייפה בהרבה מהקליפרס, שקיבלו ארבעה ימי מנוחה, לאחר שניצחו את דאלאס 4-2. הנאגטס מגיעים אל המשחק במומנטום חלומי, כשהיו הקבוצה הראשונה לחזור מפיגור 3-1 מאז הקאבס בסדרת הגמר של 2016, ומקבלת תרומות נהדרות משני הכוכבים העיקריים שלה – ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי. נתחיל עם הקנדי – לאחר חוסר יציבות בעונה הרגילה והעמדת מספרים דומים מאוד לשנתיים הקודמות, ולאחר מכן פציעה שגרמה לו להחמיץ את פתיחת הבועה, מארי סוף סוף פורח והעמיד מספרים חלומיים בסדרה, דבר שהיה מאוד קריטי לדנבר לאור ההתפוצצויות של דונובן מיצ'ל ביוטה. אמנם לא בכל המשחקים היה מדהים באותה רמה שהציג במשחקים 4-6 (50, 42, ו-50 נקודות במשחקים העוקבים), אבל את הסדרה סיים עם 31.6 נקודות למשחק, ובנוסף הראה רמת ניהול משחק גבוהה עם 6.3 אסיסטים על 2 איבודים בלבד.

יחד עם התצוגות המבריקות של מארי, גם יוקיץ' פרח בסדרה עם 26.3 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים למשחק. הענק הסרבי היה גורם חשוב כתמיד בהנעה של המשחק עבור הנאגטס, ואמנם לקח על עצמו מעט פחות את מטלת ניהול המשחק וייצור הנקודות לאחרים, אך לקח על עצמו הרבה יותר את נטל ייצור הנקודות לעצמו והיה יותר אקטיבי בכך במהלך הסדרה, כשהעמיד כ-6 נקודות יותר בממוצע למשחק, באחוזים גבוהים יותר משלוש (ובהרבה). נראה היה שהג'אז לא הצליחו למצוא לג'וקר התאמה בסדרה כשגובר מתבטל ביציאה אל הפרימטר ויוקיץ' מאיים עם יד רכה מבחוץ. השמירה הזו עליו עשויה לחזור על עצמה בסדרה הזו, כשבה בקליפרס זובאץ' והארל שומרי טבעת פחותים מגובר, ובפער גדול, ושניהם לא יתאימו לשמירה על יוקיץ' במהלך הסדרה – זובאץ' מגן צבע טוב, אבל איטי מדי ולא שומר פרימטר טוב, דבר שעשוי ליצור בעיות דומות למה שחווה גובר בהתמודדות עם יוקיץ', ומונטרז הארל נמוך מדי ויתקשה להתמודד בצבע עם יוקיץ', הגבוה ממנו ב-10 ס"מ. הארל לא שומר צבע מצטיין ולמרות שהוא מביא אנרגיה בלתי נדלית בצד זה של הפארקט, זה פשוט לא מספיק, ושחקנים ששמר עליהם קולעים ב-4% אחוזים יותר מהממוצע שלהם בצבע (עד 6 פיט מהטבעת). יוקיץ' יכול לשחוט אותם במשחק ובסדרה כזו, והקליפרס יצטרכו לחשוב קשה מאוד על מנת למצוא לו שמירה מתאימה.

לעומתם, הקליפרס מגיעים אחרי סדרה קלה בהרבה שהסתיימה ב-6 משחקים מול דאלאס, כשלמרות קשיים רבים, ובראשם התצוגות הרעות של פול ג'ורג' במשחקים הראשונים, הצליחו לגבור על המאבס מחוסרי קריסטאפס פורזינגיס בשלושת המשחקים האחרונים של הסדרה, עקב קרע במיניסקוס הימני. קוואי לנארד נראה טוב כתמיד וכבר נכנס למוד פלייאוף ככל הנראה, כשהוא קולע מול שחקני ההגנה החלשים יחסית של המאבס 32.8 נקודות למשחק, אליהן צירף לא פחות מ-10.2 קרשים. הסדרה המרשימה שלו עזרה לחפות על המשחקים שבהם ג'ורג' לא היה מחובר לקבוצה וקלע באחוזים רעים, ויחד עם קוואי גם לו וויליאמס ומרכוס מוריס סייעו בניצחון הסדרה, כשלו וויל העמיד 16 נקודות למשחק, ומוריס אמנם קלע רק 12.8, אך עשה זאת באחוזים מצוינים מכל הטווחים.

הקבוצה מאל איי נראתה מעט חלודה ולא מחוברת מול דאלאס החלשים בהרבה, וההגנה שהיא בסיס ההצלחה של הקבוצה הזאת פשוט לא עבדה. אפשר לומר שחוסר התפקוד בצד זה של המגרש נבע מכך שדאלאס הקבוצה ההתקפית הטובה בליגה, אך גם מולה לקליפרס היו מספיק כלים לזרוק על לוקה דונצ'יץ', ולמרות זאת לא השתמשו עליו בקוואי לרוב ואיפשרו לו לבצע בהם שמות, ניתן גם לייחס את זה להיעדרות של פטריק בברלי, אחד משחקני ההגנה הטובים בקבוצה, ואחד המובילים שלה על המגרש, ולא בכדורסל, אלא באנרגיות שהוא מכניס למשחק וההתלהבות שהוא נוסך בחברים לקבוצה. בלעדיו הקבוצה נראתה חסרת כימיה וכל אחד פעל לבדו, והם ירצו לשפר את זה להלאה, בטח כשהם פוגשים קבוצה כמו דנבר שיכולה להתפוצץ התקפית בכל יום נתון, בנוסף לכך שיש להם כלים הגנתיים מצוינים לזרוק על שני הכוכבים של הקליפרס בכנפיים (מילסאפ, טורי קרייג, גארי האריס וג'רמי גראנט כולם מסוגלים לעשות עבודה הגנתית מצוינת עליהם).

אני מהמר שהיום המומנטום יכריע, ודנבר החמה יותר תיקח את המשחק הראשון של הסדרה.

שאר המשחקים

1:30 – בוסטון סלטיקס (2) VS טורונטו ראפטורס (0)

הסדרה שפתחה את הסיבוב השני של הפלייאוף הזה בינתיים מספקת תוצאות יחסית מפתיעות, כשבוסטון לוקחת את שני המשחקים הראשונים והראפטורס לא נראים חדים מספיק. המשחק היום יכול להיות כרטיס ההצלה של טורונטו בסדרה, כי אם ירדו למצב של 3-0 לטובת הסלטיקס, הסדרה תהיה באופן כמעט ודאי גמורה.

הסלטיקס מגיעים אל המשחק מעודדים משני הנצחונות, כשבשניהם עצרו את טורונטו על פחות מ-100 נקודות, ובמשחק הראשון קלעו 112 נקודות על ההגנה החזקה של טורונטו, שהייתה מדורגת במקום השלישי בליגה כולה במהלך העונה הסדירה (במשחק השני כבר קלעו רק 102). בוסטון בינתיים נראו הרבה יותר טוב מהיריבה הקנדית, כשבמשחק הראשון בסדרה בוסטון התחלקו בנטל והייתה התקפה מאוד שיתופית, כששישה שחקנים שונים קלעו בספרות כפולות עבורם. במשחק השני הם כבר התבססו מאוד על הכוכב הראשי, ג'ייסון טייטום, שקלע 34 נקודות באחוזים טובים מאוד, ולמרות ניצחון צמוד מאוד ב-3 הפרש בלבד, הקבוצה קלעה באחוזים הרבה יותר טובים משלוש מטורונטו (15 מ-38 לסלטיקס לעומת 11 מ-40 של טורונטו). הקבוצה מעיר השעועית פשוט נראית הרבה יותר טוב כרגע בסדרה, בשני צידי המגרש, והם לוקחים יתרון משמעותי על הראפטורס, שהיו הקבוצה הטובה יותר לפי רבים לפני הכניסה לסדרה. בינתיים הם נראים טוב וההתקפה פורחת, כך שאני מצפה לראות משחק דומיננטי ממנו גם היום.

מהצד של טורונטו, הם לא נראים טוב בסדרה, במיוחד מבחינת הקליעה והיעילות – במשחק הראשון קלעו ב-36.9% מהשדה, ובשני ב-40%. יעילות כזו לא תספיק מול ההתקפה של הסלטיקס, שהייתה הרביעית בטיבה בעונה הסדירה, ועד כה בפלייאוף (4 משחקים מול אינדיאנה, שניים בסדרה הזו), הרייטינג ההגנתית של הסלטיקס הוא השני בטיבו. ההגנה המצוינת, בשילוב עם התקפה נהדרת, גורמת לכך שהראפטורס היא הקבוצה הפחות טובה מהשתיים עד כה בסדרה. הבעיה העיקרית, שממנה גם נובעים האחוזים הרעים, היא ההתקפה של שני הגארדים המובילים שלהם, פרד ון וליט וקייל לאורי. ון וליט קלע בשני המשחקים הראשונים ב-5 מ-23 מאחורי קשת השלוש, ולא נראה מספיק מחובר למשחק, ולאורי עם 1 מ-12 מהטווח בשני המשחקים הראשונים. הם שניים משלושת השחקנים המובילים של טורונטו בהתקפה, יחד עם פסקל סיאקם (שגם הוא לא תפקד התקפית עם אחוזים רעים בשני המשחקים האלו). אם הם ירצו להשאיר לעצמם סיכוי בסדרה הזו מול הסלטיקס החזקים, הם ירצו לשפר את ההתקפה משמעותית, ולהיכנס לצבע יותר במקום להשליך שלשות – החולשה העיקרית של בוסטון בהגנה היא ההגנה בצבע, ואם יצליחו לחדור יותר ולנצל זאת, זה יכול להשאיר להם סיכוי. יש להם שני גבוהים חזקים ודומיננטיים עם מארק גאסול וסרג' איבקה, ואם ינצלו את הגנת הצבע היחסית פרוצה של בוסטון, זה ייתן להם יתרון, ולו קל ביותר.

אני מהמר שהלילה בוסטון תנצח והלכה למעשה תסגור את הסדרה.

Subscribe
Notify of
357 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
popo
popo
3 years ago

תודה רותם!
הימרתי בהתחלה על 4-0 לבוסטון, גג 4-2, אם טורונט יקחו משחק זה היום, ועדיין לא רואה איך טורונטו לוקחת אותו מבוסטון, ואן ליט וסיאקם לא מספיק, לא כוחות אבל לאורי יתן הכל,בוסטון בהארכה או על הבאזר.

##טייטום קולע 40.😋

NFS
NFS
3 years ago

רגע, תנו להירגע מאתמול. מה עם איזה יום חופש?

FAN
FAN
3 years ago
Reply to  NFS

חחחחח בול!!
אפשר לדבר על כל אחד מהמשחקים אתמול שעה…איזה טירוף

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  NFS

מה קרה אתמול?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago

מה זה אתמול?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago

איפה זה *זה*?

דובי
Editor
3 years ago

מתי זה היו?

NFS
NFS
3 years ago

thog? משחרר בדיחות קלות במרשתת? ללא פוליטיקה? זה החום הכבד?

אור
אור
3 years ago

מה זה "פוליטיקה"?

דה שוט
דה שוט
3 years ago

מה זה ״קורונה״?

NFS
NFS
3 years ago

https://youtu.be/RjpzTys0s9g
.
כמובן שברור שאשים את הלינק לזה, רק שמה שמיוחד פה שאת הביצוע הזה עושה זקנה בת 85 שקצת מזכירה את מקרטני.

FAN
FAN
3 years ago

תודה רבה.מעניין מאוד
לא הספקנו להתאושש מהמשחקים המטורפים/הזויים מאתמול וכבר ממשיכים
.
אני מקווה שטורנטו לא יבזו את עצמם. תצוגות נפל ב2 המשחקים הראשונים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי קנית מטאטא בבת גלים הבוקר? אם לא טורנטו בנקודה. אם כן בוסטון ב5ומעלה.
שחקני הגטו ילמדו את הגאון מוילנה שיעור בהלכות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

שימון, קורא אותך לסדר. אתה חוזר על הבדיחות ולא מרענן, בקיצור צריך חינוך מחדש.
חוץ מזה הפוך גוטה. דנוור מנצחת ב 5 את הסייבורג והאפס שוחטים את הסלטיקס בנקודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיחות לבלוג החי מחר

שחר אלוני
3 years ago

דנבר יבואו עייפים והקליפרס עדיפים גם ככה, אז אמורים לקחת ב 10-15 נקודות. אם דנבר לוקחים זה יתחיל סיפור אחר לגמרי.
תכלס המטרה של דנבר זה להתחיל עם 1-1 ולא 2-0

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

תודה רבה רותם.
אחד היותר טובים שלך.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מצטער מראש על שאני מזהם עם כדורגל, אבל זה קורע מכדי לא להתייחס:
https://www.facebook.com/BeitarFcJerusalem/photos/a.131664707004089/1306219889548559/?type=3&theater
בית"ר? בית"ר שלנו? ממתי?
עוד נמסר מדוברות בית"ר:comment image
אוהד הקבוצה אייל גולן הצליח להפסיק לרגע לבכות את הבכי הארוך שלו מאתמול כדי למסור שהוא לא מבין מתי הוחלט שיש למעשים השלכות?

NFS
NFS
3 years ago

אחלה פריוויו.
היום טורונטו ינצחו, כי הסלטיקס צריכים להפסיד מתישהו.
גם הקליפרס ינצחו בבלואו אאוט, דנבר ינוחו על הפארקט.

danf
danf
3 years ago

Wojbomb

Steve Nash Is the new coach of Brooklyn nets

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  danf

אתה בדיליי…

danf
danf
3 years ago

כנראה, אבל לא ראיתי חם מהתנור, הייתי מודאג שהמנה תישרף…

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  danf

כבר עלה לפני חצי שעה…

מנחם לס
Admin
3 years ago

רותם, פריוויו של אנליסט מקצועי. כל הכבוד.

איצקו
איצקו
3 years ago

עד כמה שזכור לי דנבר ניצחו את הקליפרב במשחק הראשון העונה ביניהם בשאר המשחקים זה היה שחיטה כשרה של הקליפרס
חבל מאוד אבל כנראה שזה מה שיהיה היום

Jonathan
Editor
3 years ago

אני הולך על גדול:
קליפרס מנצחים וזו תהיה סדרה של סוויפ, מקסימום 4-1 אם מאריי מתפוצץ במשחק אחד. יוקיץ' קצת נחמד מידי לעומת הערסים של הקליפרס.
טורונטו מנצחים הפעם. גונבים גם את החמישי והסדרה נגמרת 4-2.

popo
popo
3 years ago
Reply to  Jonathan

מעניין.
יוקיץ', מארי בזון חייו, מאמן טוב, ספסל מעולה לא גורמים לך לעקצוצים בהימור הזה?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מצוין רותם, תודה רבה.
.
קליפרס (בטוח)
טורונטו (לא בטוח, אבל די נו, באמת, חייבים קצת מתח)

etayle
etayle
3 years ago

תודה רבה. נישאר ערים לבוסטון.
אני חושב שבוסטון יגמר בסוויפ. לפי דעתי הבדלי הרמות גדולים מידי. אני צופה משחק 30+ של קמבה וג'ייסון.

רפיקי
רפיקי
3 years ago
Reply to  etayle

סוויפ או ג'נטלמני.
אני מתלבט עם הגיל של בוסטון בהקשר הזה מועיל או מפריע, מצד אחד צעירים יותר רעבים ומצד שני לפעמים כדיי להרוג סדרות כאלו צריך נסיון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  etayle

אין סיכוי. אני חושב שאחרי שקיבל שתי סטירותמצלצלות נרס יבוא לעשות לסטיבנס בית ספר.
ההגנה הים תיתן את הטון וטורונטו יגבילו מאד את טייטם וקמבה.
אולי סמארט ובראון יוכלו לנצל את זה.

Side Show Bob
Side Show Bob
3 years ago

קליפרס 15 פלוס
טורנטו מנצחת בקושי

Side Show Bob
Side Show Bob
3 years ago
Reply to  Side Show Bob

זה לא קרה הרבה, הימור כפול מוצלח 🙂

רפיקי
רפיקי
3 years ago

בוסטון וקליפרס בקלות.
רותם אתה מופתע מה 2-0 של בוסטון?
הגיע הזמן שתעריך אותם כמו שמגיע להם

popo
popo
3 years ago

סורי לא מצאתי את הזמן ואת הבימה הנכונה לומר את זה, אז בנתיים אני יניח את זה כאן…
יוסטון ינצחו את הלייקרס 4-2.
דיוויס יהנה אבל לא יחגוג. יוסטון יודעת לעצור גבוהים גם איכותיים וגם אוהדי כדורסל שמרנים שלא מצליחים לתפוס איך, אבל עובדה. גם יאניס גם פרוזינגיס רק בריסטארט הזה נעצרו או לפחות לא הובילו לנצחון, דיוויס לא ידרוס.
אז נשארנו עם לברון שמשחק באמת כדורסל מדהים , אבל לא בלתי עציר עם קובינגטון עליו.
מנגד לליקרס אין מי לשים על הארדן ואין להם שומרים טובים בכנפיים.
אז ואי נאט בעצם???

יוסטון ב4-2.

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  popo

אני חושב שלברון יפתיע. לא קל להרוג את המלך…

popo
popo
3 years ago
Reply to  etayle

אתה מבין מה אתה אומר
לברון יפתיע…רק מחדד את הדברים.
אא"כ פספסתי את הסרקזם..

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  popo

לא סרקזם בכלל. אני רואה שכולם מדברים על דיוויס ועל זה שליוסטון יש (באמת) מתצ'אפ יותר טוב מול לברון. ואני חושב שלברון יהיה דומיננטי מאוד בסדרה. (לי אישת התחושה שלברון קצת נחלש, במושגי לברון בפליאוף מוד, אבל נראה לי לסדרה הזאתי הוא יחזור כמו גדול).

popo
popo
3 years ago
Reply to  etayle

אוקי
אבל תראה לי פרשן אחד רציני שמהמר על יוסטון??
אף אחד!
כולם עדיין מאמינים בקינג

דה שוט
דה שוט
3 years ago
Reply to  popo

+ 100
בדיוק!

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago

חידה לשעת לילה לא מאוחרת מספיק.
גבר אמריקאי רוצח את אשתו, יורה בילדים של השכנים ומסיים בלהתבצר בביתו ולירות עשרות כדורים על השוטרים שבאו לעצור אותו.
באיזה מצב סיים את המאורעות הנ"ל?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
3 years ago

על חולצה של ג׳ורג׳ היל כפוסטר בוי החדש של ״חיי שחורים חשובים במיוחד״.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago

תשובה לא נכונה (משתי סיבות)

popo
popo
3 years ago

מצב אלמן?!
#סליחה#🤪

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago
Reply to  popo

טכנית מדויק

רביד אראל
רביד אראל
3 years ago

אוי זה נורא

אור
אור
3 years ago

לדעתי טורונטו-בוסטון זו מנת השף הלילה
.
הולך על טורונטו ודנבר (למרות שהשכל אומר שהקליפרס ידרסו)

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  אור

תבוא תבוא, יהיה קרחנות בבלוג החי

אור
אור
3 years ago
Reply to  etayle

הלוואי, אני מחזיק בד"כ עד 2 ככה, לא מסוגל להתחיל משחק בשעה כזאת

אשך טמיר המקורי

צ'אק, כרגע: "we all know the nba has make-up calls"

אשך טמיר המקורי

גילרי בתגובה: תמשיך לספר לעצמך סיפורים. היום יש שידורים חוזרים ופעם כשראית משחקים לא היו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
3 years ago

ג'ה נבחר לרוקי העונה…….. גוווווו סלטיקס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
3 years ago

למשחק השיקוצים הענק,
אנכנו ב-ללל מחלקים טיטולי אנטי קיא בחינם להגנת הקהל

אשך טמיר המקורי

מה עושים? איך מעודדים את אבו זקן?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
3 years ago

שמים טיטול אישי על הפנים,וסובלים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
3 years ago

חולה על צ'אק

אשך טמיר המקורי

יאללה גו רפטורס… או סלטיקס. מה שבא

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
3 years ago

עדיף סלטיקס,יותר חזקים בשביל האנטי שיקוציאדה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
3 years ago

אני מקיא מהפרסומות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
3 years ago

איפה דוקי רז הברווז?

וניל טרופי
וניל טרופי
3 years ago

תודה על פריויו מצויין.
מוראנט כצפוי ROY

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
3 years ago

מה דריימונד עושה באולפן הנעלול? לא מתאים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
3 years ago

איזה כוסית עם קוקיות סמארט חחחחח

dror
dror
3 years ago

לאורי בא לנגב. מישהו חייב לספר לגאסול שהשלשות זה מלכודת…

אשך טמיר המקורי
Reply to  dror

איזה יופי לראות גארדים אולד סטייל עם משחק צבע. לוקח את קמבה שוב ושוב לשם וחופר.

רועי ויינברג
Admin

פסקל סיאקם מצטרף לרשימה הקצרה והמרגשת של השחקנים הגדולים עם המהלך האחד

dror
dror
3 years ago

כלומר לקחת את השומר ללואו פוסט לטחון להסתובב ולהחטיא את המיני הוקשוט?

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  dror

או לדרוס שחקנים. רק שאת סמארט יותר קשה לדרוס

etayle
etayle
3 years ago

הגבתי בטעות על חם מהתנור 😅
אם תוכל למחוק את זה אחדה לך

etayle
etayle
3 years ago

טייטום צריך לפתח משחק לגב. אני בטוח שהוא יעשה את זה מתחשהו. בסדרה הזאתי לאורי שנמוך ממנו שומר עליו לא רע.

dror
dror
3 years ago

אשך ראית איזה שחקן אלים סיאקם? הוא הרים ידיים מול קמבה והשופט מיד זיהה שאין לו דאורדורנט היום ונתן לו פלגרנט. שילמד להבא.

אשך טמיר המקורי
Reply to  dror

חחח תאמת פספסתי

אשך טמיר המקורי

הראו קטע מהמשחק הקודם, סמארט נכנס בסיאקם במתפרצת של טורונטו ושרקו עבירת תוקף… או בוי מצבנו בכי רע

etayle
etayle
3 years ago

נרס לקח צ'לנג' והפכו את השריקה לעבירה של סמארט…

אשך טמיר המקורי
Reply to  etayle

צריך להיות עיוור כדי לשרוק כזאת שריקה

dror
dror
3 years ago

גאסול בא לבועה רזה ואז מה? הוא אכל איש צוות זוטר של טורונטו?

אשך טמיר המקורי

כל הכבוד לסטיבנס. עם מאמן אחר קבוצת השחקנים הזאת היא קבוצת לוטרי.

pirs
pirs
3 years ago

לאורי מפנק את בראון בחסימות

dror
dror
3 years ago
Reply to  pirs

חחח מסכן בראון לא עשה כלום

etayle
etayle
3 years ago

משעמם להם שם בארה"ב

שחר אלוני
3 years ago

קמבה עם 10 נקודות ב 7 דקות
גם לאורי

etayle
etayle
3 years ago

בלתי ספורטיבי אוויר לתייס

אשך טמיר המקורי

עכשיו גם תייס חוטף פלייגרנט על דאודורנט

dror
dror
3 years ago

לא הסתכל במראות הדביל😂

etayle
etayle
3 years ago

ה32 של בוסטון, עציץ בהתקפה, ואחלה בהגנה. שחקן רפאים כזה.

dror
dror
3 years ago
Reply to  etayle

תייס

dror
dror
3 years ago
Reply to  dror

שחקן דקורטיבי

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  dror

התכוונתי לאוג'לי הזה

מנחם לס
Admin
3 years ago

לאורי התחיל מצויין. אבל אני על MUTE כי סטן ואן גנדי לא סותם את פיו השמן אפילו לשנייה אחת

אשך טמיר המקורי

אני צופה בשנים הקרובות תיקון נוסף לחוקת השיפוט: intention fouls
ולא, אין הכוונה לעבירות במתכוון.
אלא יהיו עבירות על כוונה, השופטים יהיו רשאים לקלוט בטלפתיה כוונת זדון של של שחקן ולשרוק עוד לפני שהתרחשה.
לדוגמה, שופט ניגש למזכירות:
"intention foul, תייס. זמם לשבש התקפת יריב".

dror
dror
3 years ago

לפני כמה ימים מישהו (לא זוכר מי) קיבל טכנית על נפנוף יד של תסכול אחרי שחטף עבירה. הזוי

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  dror

טייטום, ןזה על תןקף סופר גבולי

dror
dror
3 years ago

מארק ג'קסון וואן גנדי מועמדים ראויים ביותר לפרס נובל לטרחנות. בלהבלהבלהבלה

אשך טמיר המקורי

הרפטורס ממשיכים להשליך לבנים משלוש

etayle
etayle
3 years ago

ווקר ברבע מדהים

אשך טמיר המקורי

עוד אחת בסיום שעון של קמבה

אשך טמיר המקורי

איזה הבדל בינו לבין קיירי שמלא בחרא

etayle
etayle
3 years ago

ממש. אולי לא כל כך מבחינת כדורסל(למרות שלא מדברים על ההגנה של קמבה, שהיא לא רעה בכלל).
אבל באישיות, איזה הבדל.

etayle
etayle
3 years ago

הרובין וויליאמס הזה יכול להגיע לשמיים.

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  etayle

טוב זה לא נשמע כזה טוב:(

אשך טמיר המקורי
Reply to  etayle

רובין וויליאמס כבר הגיע לשמיים חבר

dror
dror
3 years ago

אוג'לי…כן גם הוא מאותגר התקפית. סליחה שאני מוריד אבל זה נראה לי כמו סדרה גמורה.

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  dror

גם אני חושב. אני סתם נהנה לראות את קמבה

אשך טמיר המקורי
Reply to  dror

טורונטו הלוחמניים נראים אובדי עצות מול החומה הירוקה.
אולי שיעלו את הטריבושה.

dror
dror
3 years ago

אשך קיירי טוב מקמבה כמו שראס טוב מפול…בספורט היחידני הזה…נו…כדורסל

שחר אלוני
3 years ago

קמבה 17 נקודות ברבע, טייטום עוד לא הגיע למשחק, אבל בטח יגיע בהמשך

etayle
etayle
3 years ago

דקות רעות של שתי הקבוצות

etayle
etayle
3 years ago

השתפר ממש הטיפול של בוסטון בפיק אנד רול מול איבקה. כל הכבוד לסטיבנס

dror
dror
3 years ago

מהר!!! למוניטור לבדוק שזה לא פלגרנט הוא שם עליו יד!!! גוועאלד!

etayle
etayle
3 years ago

איזה גג של איבקה על וויליאמס

etayle
etayle
3 years ago

מי שלא עושה מהספסל של בוסטון, כמה דהוא חושך התקפית, נותן הגנה

etayle
etayle
3 years ago

מה עכשיו הצ'לנג' הזה באמצע הלילה

שחר אלוני
3 years ago

טורונטו נותנים בסדרה 30% מיכולתם, סיאקם נהיה פה חצי ממה שהיה, לא ברור מה עובר עליהם

dror
dror
3 years ago

חחח…זה כדי לשמוע את שימי שר שלכת בפעם התשעאתלפים היום (למי שרואה 5 לייב). אנחנו חצופים מספיק לרדת עליהם אבל הספסל וכל בוסטון נותנים מלחמה גדולה.

dror
dror
3 years ago

סיאקם נראה כאילו הוא בשוק…

etayle
etayle
3 years ago

חחח כמה שמעתי את זה בחודש האחרון

etayle
etayle
3 years ago

איבקה כמעט חיסל את אננובי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago

Watching this game has become challenging

etayle
etayle
3 years ago

יש פעמים שסמארט מתחיל את ההתקפות, ואז ממשיך כאילו הוא רכז. פחות מומלץ.

אשך טמיר המקורי

טורונטו נראים כאילו איבדו את האמונה ביכולתם לפגוע מ-3

dror
dror
3 years ago

את תשובי אליי
עם בואה של שלללללכת🤦‍♂️

שחר אלוני
3 years ago

טורונטו ממש לא מפוקסים, לא ברור מה קורה איתם

dror
dror
3 years ago

אפשר ממש לשמוע את העיניים של שימי מתרוצצות בחוריהן

etayle
etayle
3 years ago

בוסטון בהילוך שני. טורונטו מאכזבים ברמות.

etayle
etayle
3 years ago

שמתם לב שעידו גור דפק שפשף באמצע?

dror
dror
3 years ago

מה פירוש?

etayle
etayle
3 years ago

ואן ליט התחיל להתעורר

etayle
etayle
3 years ago

בוסטון משייטים להם בהנאה במשחק הזה. יאללה טורונטו תתעוררו

שחר אלוני
3 years ago

טורונטו לא הגיעה עדיין לסדרה, נראים כמו קבוצה שנפגשה לראשונה לפני שבוע

etayle
etayle
3 years ago

לי טורונטו מזכירים לי את אינדיאנה שלפני כמה שנים, שמה אחרי זה הבינו שהיה סיפור בחדר ההלבשה. זה נשמע מוזר, אבל אולי זה יסביר את האפטיות הזאתי.

shadow
shadow
3 years ago
Reply to  etayle

או שפשוט בוסטון קבוצה טובה יותר

etayle
etayle
3 years ago

בוסטון טובה יותר. פשוט משהו באנרגיות מרגיש לי רע. אבל אולי חוסר הקהל גורם לזה להרגיד ככה.

Smiley
Editor
3 years ago
Reply to  etayle

חוסר בקוואי (ודני גרין…)

אשך טמיר המקורי

כואב בעיניים לראות את ההשלכות של טורונטו.
כמו חמישה ראסים.
מסוגלים לקלוע רק בליי-אפס.

etayle
etayle
3 years ago

איזה משחק הגנה של בראון

etayle
etayle
3 years ago

מצחיק איך בוסטון תמיד מאבדים את זה מול האיזורית של טורונטו

etayle
etayle
3 years ago

הופה קאנטר. נכנס לא עושה חילוף, חוטף שלשה על הראש.

dror
dror
3 years ago
Reply to  etayle

בחוזה שלו כתוב במורש: התקפה בלבד

dror
dror
3 years ago

נשברתי. לילה טוב

Smiley
Editor
3 years ago

ג'יילן בראון זה טוני "all-nba defensive team" אלן משופר

etayle
etayle
3 years ago

סטיבנס מזעזע ברבע הזה. איך אין לו פתרון לאיזורית בלי קאנטר? (מלך סלי הזבל)

popo
popo
3 years ago
Reply to  etayle

חברים
הושיעו נא
לינק!
לא של xyz

אשך טמיר המקורי

התחילו להיכנס קצת הכדורים.
יוצאים מהאנטי זון?
לא ייאמן שהם שיחקו כ"כ רע ומובילים.

שחר אלוני
3 years ago

מה הפסדתי? מי התעורר בטורונטו? או שבוסטון שבקו?

etayle
etayle
3 years ago

נרס עם איזורית. והם התחילו לפגוע קצת.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
3 years ago

Some of this is good defense, but a lot of this is just bad offence

Smiley
Editor
3 years ago

האזורית של הראפטורס החזירה אותם למשחק. הסלטיקס לא מצליחים להתקיף מול זה.

popo
popo
3 years ago

טנקס סמיילי
אבל זה מצריך הרשמה ווואטאבר
יש פה משהו אחר?

אשך טמיר המקורי
Reply to  popo

אין הרשמה. תסתכל בוידאו התחתון

popo
popo
3 years ago

תודה אשך!
שתזכה לאכול מאשכי הראס

etayle
etayle
3 years ago

זה דווקא אמור להיות פלגרנט

אשך טמיר המקורי
Reply to  etayle

אכן

etayle
etayle
3 years ago

לאורי יצא מועד הורים

etayle
etayle
3 years ago

זה סופו של כל פלופר

asaf
3 years ago

סיאקם התחיל למצוא את הטבעת מהצד הנכון לשם שינוי???

אשך טמיר המקורי

עבירה אנד וואן מינוס וואן

etayle
etayle
3 years ago

בוסטון במשחק פושר מאוד, ועדיין מובילים.

שמואל
שמואל
3 years ago

הבכיינות של טורונטו והפלופים של לאורי מזכירים את יוסטון הופכים את הצפייה במשחקים שלהם לחוויה לא נעימה.
זה מעצבן בעיקר כי בשונה מיוסטון, סגנון המשחק של טורונטו הוא נחמד לצפייה בסה"כ, פשוט לא יכול לראות את נרס בא בטענות לשופטים שוב פעם או את לאורי בהלם על זה שלא נתנו פליגרנט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  שמואל

שמואל, הוא עושה את העבודה שלו כמו שצריך. בכדורסל של היום, מאמן צריך לעשות לחץ על השופטים.

שמואל
שמואל
3 years ago

מסכים. אבל זה לא סותר. זה עדיין פוגע בחוויה.
חוצמזה שיש דרך להתעקש ולהתווכח בלי להתבכיין

שמואל
שמואל
3 years ago
Reply to  שמואל

בלי להתייחס בכלל לכמות הריפליי שהשופטים עושים בעקבות כך. מה שמבזבז המון זמן ומאד מציק.
חבל. ספורטיביות ובגרות הם חלק חשוב מהמשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  שמואל

שמואל כשמפעילים לחץ בצד אחד צריך לבוא לחץ גם בצד השני.
הלחץ על השופטים הוא עבודה פסיכולוגית. לנרס יש יתרון על סטיבנס גם בתחום הזה.

אשך טמיר המקורי

מילא לא תתנו תוקף, אבל איך הביצים של לאורי יכולות לעשות עבירה על הברך של וונמייקר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחח
לאורי עבר טלטול בענב התגלגל זחל זחלאאאללללל התערגל והתנחבל אבל חזר יופי יופי….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

גם תגובה 100 קיבלתי….

אשך טמיר המקורי

ככה אנחנו עושים את כל העבודה ואתה מופיע לקצור את הפירות?
גם ללאורי קצרו את הפירות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לא הכל אצלו טמיר?

etayle
etayle
3 years ago

וואנמייקר במשחק רע

popo
popo
3 years ago

צריך לשלוח את חיים אתגר ללאורי
😜

אשך טמיר המקורי

ון וליט התחמם בייבי

popo
popo
3 years ago

עזוב
זה לא מספיק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

שצי שלשות ברצף של פון פליט, סטיבנס טיימאאוט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

איפה הטיימאאוט
איפה ויכוח עם השופט, חזר להיות ספינקס?

אשך טמיר המקורי

סמארט ניסה תרגיל הארדן אבל זה לא עובד בלי הזקן

popo
popo
3 years ago

הימרתי על 4-0 אבל חשבתי שאיבקה יציק יותר.
מאכזב
סיאקם בכלל, סיפור תקשורתי על הילד מקמרון וזהו.

etayle
etayle
3 years ago

אם טורונטו לא לוקחים היום, שלא יבואו משחק הבא.
בבוסטון כולם רדומים למעט קמבה.

שמואל
שמואל
3 years ago

מחכה כבר למיאמי-בוסטון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

קמבהל'ה

etayle
etayle
3 years ago

על מה היה פה אהד וואן על פוואל?

אשך טמיר המקורי
Reply to  etayle

כוונת זדון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הקמבה קמבה קמבה קמבה צ'רו
הבונגו בונקו קומבו קונגו צ'צו…

אשך טמיר המקורי

לאורי במשחק נחישותי אדיר.
משאיר את הכל על המגרש, כולל הביצים.
בלעדיו זה מזמן בלואו אאוט.

שמואל
שמואל
3 years ago

לפאוול יש כל כך הרבה כישרון לא ממומש

אשך טמיר המקורי

טורונטו מתחילים להיראות כמו עצמם

etayle
etayle
3 years ago

מאני טיים

מנחם לס
Admin
3 years ago

אני כבר לא יכול לסבול יותר את המתח של המשחקים האלה. באותו זמן אני עובד על פרוייקט מיוחד. רזי, אני מתחיל בפרוייקט בת גלים!!!!!!!!!!

מנחם לס
Admin
3 years ago

רזי – מחר בת גלים חלק 1

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

יש שני חברים שלא באתר שמחכים בכליון עיניים לכתבה הזו….
מחר אשלח להם לינק או מתי שתפרסם, זה לא בוער.

מנחם לס
Admin
3 years ago

מחר (היום) חלק 1

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

OK

etayle
etayle
3 years ago

טורונטו ברבע הזה נראים הרבה יותר טוב. ועכשיו השאלה אם הסדרה תפתח מחדש, או שתיסגר כשרק התחיל להיות מעניין.

etayle
etayle
3 years ago

הכדור צריך להיות בידיים של קמבה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סלטיקס פור לייף

etayle
etayle
3 years ago

גאסול תייר על המגרש

אשך טמיר המקורי
Reply to  etayle

עדיין לא גרוע כמו אדאמס

etayle
etayle
3 years ago

אימלההההההההההה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

תראו איך מעיר את השחקנים שלו
איזו מוטיבציה הוא נותן. ככה מאמנים במגרש, זו הדרך….
תלהיב את השחקנים שלך, תתעורר…
לסטיבנס שחקנים טובים יותר, הוא צריך ללמוד איך להלהיב אותם ולא להשאיר את העבודה הזו לסמארט.

etayle
etayle
3 years ago

אני בשוק ממה שראיתי עכשיו

שמואל
שמואל
3 years ago

וואוווווו

מנחם לס
Admin
3 years ago

וואו!!! 0-3 עוד 0:05 שניות

שמואל
שמואל
3 years ago

איזו מסירה

אשך טמיר המקורי

וואו! איזה דרך לסיים את הטקס!

etayle
etayle
3 years ago

טאקו הענק על המגרש

IDO
IDO
3 years ago

Bonanza

etayle
etayle
3 years ago

אימלה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

זהו תמ"א הסלטיקס נצחו.

שמואל
שמואל
3 years ago

אהמ

שמואל
שמואל
3 years ago

מה מה מה

שמואל
שמואל
3 years ago

איזה סיום!!

מנחם לס
Admin
3 years ago

NO FUCKING BELIEVABLE!!!!!

אשך טמיר המקורי

נפלה לי הלסת

etayle
etayle
3 years ago

טוב זה נדוש אבל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

איזו שלשה של אנואובי
ראפטורס מנצחים…

שמואל
שמואל
3 years ago

הציל אותם. פשוט מטורף

etayle
etayle
3 years ago

Never underestimate the heart of a champion

IDO
IDO
3 years ago

2Bonanza

milkshake
milkshake
3 years ago

הגנה רעה במסירה הזו

הראל חניא
הראל חניא
3 years ago

אחד המטורפים שראיתי!!

אשך טמיר המקורי

זה אחד הדברים הכי פסיכיים ולא קשורים שראינו מאז ומעולם.
הדבר ההזוי הזה יכול להיות הבדל בין 4-0 בוסטון ל-4-3 טורונטו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אולי זה מה שיהיה בסוף.
השאלה היא מה התשובה של סטיבנס לנרס במגרש.

שמואל
שמואל
3 years ago

+100

asaf
3 years ago

פאק…איזה סיום… טורונטו עוד בחיים…

אשך טמיר המקורי

לאורי נתן משחק פסיכי, המנהיג מס' 1 בליגה.
איזה שינוי בדימוי של השחקן הזה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ואתם קיבלתם דהפרוזן…

ADISU33
ADISU33
3 years ago

הבעיה הייתה ההוא שלקחתם ,לאורי תמיד היה "דוג" …הוא היה צריך רק קצת מהשיקוי של הסייבור בכדי להרים את הרמה למנהיג מנצח.

asaf
3 years ago

במדד ברוך את שימון הוא שייך לקבוצת "לא אולסטאר" אפילו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מה אתה מכניס את טאקו ומשאיר את אנואובי פתוח לגמרי. נרס עשה שחמט מוצדק למאמן שנחות ממנו באימון בפועל בשטח. כל הכבוד. אנחנו רואים גם מדוע מאמן שחסרים לו סטארים הצליח לסיים שני במזרח מעל לסלטיקס.

etayle
etayle
3 years ago

נרס כל הסדרה טוב מסטיבנס. היום השחקנים גם פגעו.

zaknabut
zaknabut
3 years ago
Reply to  etayle

מה עם הרמה יא שכל

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  zaknabut

אחלה רמה ראש נבוט

zaknabut
zaknabut
3 years ago
Reply to  etayle

הפרוש של זה אגב- תשאל את ברוך רובין. הוא יודע, הוא אליל

milkshake
milkshake
3 years ago

להכניס את בול סתם הייתה התחכמות. סגירה מאוד רעה אבל זה לא סטיבנס זה ירידת מתח כמו תגובה 132

Smiley
Editor
3 years ago
Reply to  milkshake

למה התחכמות? נסה אתה למסור אאוט מעל 2.30 (ועוד איזה מטר וחצי של גפיים מושטות למעלה). בראון שכח לכסות את אננובי

milkshake
milkshake
3 years ago
Reply to  Smiley

הנחת המוצא היא שהמסירה תגיע לשחקן ועל זה היה צריך לשים דגש. הכיסוי על אננובי היה בעייתי.

Smiley
Editor
3 years ago
Reply to  milkshake

נכון. טאקו נכנס כדי להפריע למוסר. בראון לא כיסה את אננובי (הייתה שם מן הגנת חילופים/אזורית לא מובנת שגם טאטום נשאר בלי לשמור אף אחד)
https://twitter.com/balldontstop/status/1301691977663049729?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1301691977663049729%7Ctwgr%5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fbleacherreport.com%2Fnba

sroni741
sroni741
3 years ago

לא ייאמן, פשוט לא ייאמן ואני עוד מאלה שלא מאמינים שניתן בכלל לתפוס כדור ולזרוק בחצי שנייה ואבל כאן זה נראה פשוט כשר למהדרין, איזה סיפור, במקום סדרה גמורה לחלוטין הכל עכשיו פתוח אחרי סיום באמת פסיכי.

zaknabut
zaknabut
3 years ago

שאלה לאיתילה, אתה עדיין מאוכזב מהרמה? חושם

zaknabut
zaknabut
3 years ago

לכל הגאונים שפתאום ברד סטיבנס הוא נחות באימון אצלהם (כמה חסרי מושג , אבל מילא) .
חבל שלא אמרתם את זה לפני הסל הזה שכולו מזל.
דוקטור רזי ביולוג של אוקיינוס

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  zaknabut

לא יאמן איך רגע אחד המאמן מלך וחצי שנייה אחר כך לוזר ואידיוט

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  דובי

דובי, הוא היה חלש מאוד ברבע השלישי, תראה איך בוסטון שיחקו נגד האזורית של טורונטו.
וזה לא שנרס לא עשה איזורית בסדרה.

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  etayle

אבל עד חצי שנייה לסיום נרס היה בפיגור 3:0 בסדרה.
אם לא השלושה רבעים פוקס של אנונובי נרס עכשיו סמרטוט רצפה.

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  דובי

מי שמסתכל על תוצאה בלבד… (זה לא מה שאתה מתלונן עליו?)
נרס מנהל טוב את הסדרה, מה הוא אשם שאף אחד שם לא פוגע?
במחצית השנייה הכדורים נכנסו, וזה נראה הרבה יותר טוב.
ראה מה הגבתי בדירוג מאמנים של חיים.

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  etayle

שיעשה הכל נכון. אבל זה פלייאוף. רק התוצאה קובעת.
ואם אתה מאמן שמפסיד שלושה ברצף, אתה בשום אופן לא גדול ולא מנצח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  דובי

דובי נרס הכין תרגיל ולסטיבנס היה הזמן לארגן את ההגנה כמו שצריך. קודם כל למה הכניס את טאקו? חשב שלאורי לא יכול לזרוק מספיק טוב בשביל לעקוף את חוסר האתלטיות של הגבוה? הוא היה צריך לפקס את השחקנים מי שומר על מי. להסביר שאסור לעזוב שחקן כי שחקן פנוי זה זריקה מ 3. העובדה היא שאנאנוביס נשאר חופשי. האשמה בחלקה הגדול שלו ושלא הדגיש מה צריך לעשות. וכמובן שהיה צריך מישהו זריז ולא טאקו לשמור על לאורי.

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  דובי

טוב, אני לא חושב שככה צריך לשפוט מאמן. אבל אולי אתה גם חושב שטיירון לו האלוף, מאמן עילית כי יש לו אליפות. (על גולדן! בקמבק).

zaknabut
zaknabut
3 years ago
Reply to  דובי

כן, איתי לה ודוקטור רזי אוקיינוס אם היה מחטיא היו אומרים שבראד סטיבנס הוא מספר אחד

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  zaknabut

ב"ה יש פה אנשים שמגיבים בבלוג החי, ועושים משהו חוץ מלהיות טרולים(אבל אתה משתפר) ראה תגובה 86..

דובי
Editor
3 years ago

אנונובי הציל את התחת של סיאקאם שעשה את טעות העונה בהגנה במהלך בצד השני

sroni741
sroni741
3 years ago

משהו קטן, בשביל מה הגימיק עם טאקו פול שלא שיחק דקה למהלך המכריע.

Smiley
Editor
3 years ago
Reply to  sroni741

להפריע להוצאת החוץ

Smiley
Editor
3 years ago
Reply to  sroni741

הטעות ההגנתית הייתה בכלל של בראון שנתקע עם גאסול באמצע

shadow
shadow
3 years ago
Reply to  Smiley

ממש לא של בראון אלא של טייטום שהוא היה השחקן שלו והוא פשוט נלך לאיבוד על אי בודד. תראה הילוך חוזר. בראון בסך הכל ניסה לכסות את החור אבל זה היה מאוחר מדי

Smiley
Editor
3 years ago
Reply to  shadow

https://twitter.com/balldontstop/status/1301691977663049729?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1301691977663049729%7Ctwgr%5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fbleacherreport.com%2Fnba
ניסו לעשות שם מול אזורית. יצא שגם טאטום, גם בראון, וגם ת'ייס נשארו באזור בלי שחקן על אותו השטח.
נראה שהם ניסו אזורית, לבראון לא ממש היה מה לכסות את גאסול שת'ייס שם. היה צריך לראות שטאטום מעביר לו אננובי לאזור שלו. בראון בכלל לא שם לב שטאטום מעביר לו את אננובי

shadow
shadow
3 years ago
Reply to  Smiley

לא מספיק טוב תראה כמה שניות לפני זה טייטום פשוט מפנה לא את הגב למרות שרואים בבירור שהוא השחקן שלו. גם כשמשחקים איזורית יש תקשורת בין השחקנים. לבראון אין סיכוי לראות אותו עובר מאחורי הגב שלו.

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  shadow

זו היתה איזורית(רעה מאוד), טייס פשוט איבד את המיקום שלו, ולכן בראון בא לשמור על גאסול. קיצר הגנה רעה, מסירה אדירה של לאורי(במשחק אדיר, החזיק את טורונטו במשחק בהתחלה) וסיום מהסרטים של אננובי ויש לנו סדרה.
יאללה עשה חשק לעוד 4 כאלה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אני עם דנוור במשחק השני

etayle
etayle
3 years ago

טוב זה לקח שתיים וחצי משחקים מנומנמים, אבל יש לנו סדרה. עכשיו הלחץ עובר לבוסטון. בלה צ'או אמיגוס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

פול מעיף בליסטראות

sroni741
sroni741
3 years ago

ועוד משהו , למה ערוץ הספורט לא יכול לעשות מה שצ'ארלטון עושים ולתת אפשרות לראות שידור בלי שדרים ישראלים ??תקועים בעבר , ולא רק זה עוד תוקעים את המשחק בערוצים האקסטרה פלוס שלהם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מורי בינתיים לא במשחק הזה, עם המון שטויות.

ADISU33
ADISU33
3 years ago

ג'ורג' פול לא מאכזב בינתיים,התחיל חלש כמו שצריך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הוויברין סוף סוף מחייך

Yp
Yp
3 years ago

בוקר טוב לכולם
איתי כבר השיג אותי ( תגובה 140 ) . ואם יש מישהו שזה מה שמאפין אותו זה קייל לאורי הגדול.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

המסירות של הגאון מווילנה מדהימות.
תענוג לראות איזה שוטר תנועה הבחור

shadow
shadow
3 years ago

לפעמים נראה לי שאנשים פה לא רואים משחקים מה הקשר סטיבנס? בנתיים נותן נוקאווט לנרס.
מי שחירבן במהלך האחרון בהגנה ובהתקפה היה טייטום.
טיטום משום מה שלך את אננובי לטייל לבד באחו והואו הלך לחפש ציפורים או לא יודע מה.
וגם התקפה לפני המסירה הגאונית של קמבה הוא עלה לג'אמפ לא קשור מהעונשין במקום ללכת לסל.
חבל כי זה באמת הלך לכיוון 4-0 אבל הוא עוד צעיר והוא ילמד.
בכל מקרה טורונטו עדיין במצב קשה כי הם פשוט פחות טובים וסטיבנס עולה על נרס בנתיים בכל שלושת המשחקים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  shadow

אולי סטיבנס שלח אותו לשם?
קיבל טיימאאוט מתנה מנרס לארגן את ההגנה והכניס את טאקו לשמור על הגבינה?
ממש גאוני מצידו…

shadow
shadow
3 years ago

כן ברור שהוא שלח אותו לשם. אתה לא חייב למצוא סיבה בכוח לפעמים עדיף להסתכל על הכדורסל ולא על הנתוחים חסרי הקשר שלך על סטיבנס.
בנתיים הוא נותן נוקאווט לנרס.
הוא משחק מול מאמן העונה ועושה לו חיים קשים.
מעניין אותי לדעת, בעיינך סטיבנס בטופ 5 של הליגה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  shadow

לא
אמרתי מראש שסטיבנס לא בטופ 5 מבחינתי והסיבה היא העבודה במגרש. אני תומך לגמרי במנחם שראה את זה ראשון הרבה לפני שאני התחלתי לראות את זה ולהבין את הבעייה.
אם בפוקס סטיבנס יקח טייטל 18 עם כל הכישרון שיש לו בקבוצה אני אוכל כובע, מבטיח.

sroni741
sroni741
3 years ago

כשרואים שוב, הגנה שערורייתית של בוסטון במהלך המכריע, כל כך רחוקים מכל שחקן, כביכול לעשות איזורית ולעשות חילופים,אבל בפועל לא שמרו, סמארט וטייטום מסמנים שם לאחרים לשמור ולזוז, ככה לא שומרים במהלך הכי מכריע שיש.

shadow
shadow
3 years ago
Reply to  sroni741

בעיקר טייטום שהוא היה השומר של אננובי. הלך לאיבוד ונשאר לשמור על קו החוץ

sroni741
sroni741
3 years ago
Reply to  shadow

מדויק לחלוטין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  sroni741

ככה לא מארגנים הגנה בטיימאאוט….
מי צריך היה לארגן הכל? סמארט? טייטום? בראון? אולי טאקו בל?…………

shadow
shadow
3 years ago

מאחל לך את ברט בראון. אל תעלב אבל אין לך מושג

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  shadow

לא קשור. אפשר לבקר מאמן על טעויות שעשה. ההגנה במהלך האחרון היתה מזעזעת(למה לא לשמור פשוט וזהו).
אבל זה נקודתי. האם נראה לך הגיוני, שלקבוצה אין פתרון לאיזורית של נרס,הוא ניסה את קאנטר, שעשה קצת נזק בהתקפה, ובעיקר חור בהגנה.
אני מצפה ממנו למצוא פתרון ולהגיב לזה.
סטיבנס מאמן טוב, אבל לדעתי במשחק עצמו פחות טוב מנרס(שמאמן אדיר, ויצירתי).

shadow
shadow
3 years ago
Reply to  etayle

פיתרון או לא פיתרון, שלשה משלוש אפס ועדיין זה תלוי רק בבוסטון מי שלא הראה שום שליטה בשלושת המשחקים אלא טורונטו ולא בוסטון.
שליטה מלאה ועליונות של בוסטון וסטיבנס על טורנוטו ונרס.
נראה במשחק הבא אם יש שינוי מגמה

etayle
etayle
3 years ago
Reply to  shadow

אתה יודע שנרס לא יכול לקלוע את הכדורים לסל,שוב כמו שאמרתי למעלה, אני חושב שזה פשטני לשפוט מאמן רק לפי תוצאה. (מי שמנצח בסדרה יותר טוב).
לבוסטון יש נקודת פתיחה יותר טובה. (הם טובים מטורונטו כמעט בכל עמדה) וטורונטו פשוט לא פגעו בכלום בהתחלת הסדרה(קורה).
לא ראיתי מהלך של סטיבנס על נרס…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  etayle

+100
ההבדל בין המאמנים הוא במגרש עצמו.
יכול להיות שסטיבנס נעלה על נרס באולם האימונים, אינני יודע!
במגרש נרס טוב יותר גם כשהוא מפסיד. כן, גם בגלל שיש לו חומר שחקנים פחות טוב מאשר לסטיבנס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  shadow

לא נעלב
מניח שסטיבנס ישאר כי אין מאמנים חופשיים טובים בשוק אבל הייתי רוצה שהוא ילמד שאימון זה לא רק בחדרי השרטוטים ושצריך להיות מוכנים לכל מהלך. במיוחד כשזה המצב. להכניס את טאקו לא היה בכלל לעניין, זו יהירות מיותרת להכניס שחקן שלא נגע בכדור בכלל והיה קר לגמרי.

shadow
shadow
3 years ago

מה הקשר לטאקו? הכשל לא היה שם. כל שחקן שהיה שם לא היה מונע את המסירה הזו.
החור היה של טייטום למה אתה מסתבך כל כך?
אתה פשוט מבולבל מהאג'נדה ההזויה שלך לגבי סטיבנס, נתפסת על משהו ואתה לא משחרר כאילו מי ישמע איזו הברקה הבאת.
זה שהוא לא צועק והחלטת שבגלל זה הוא לא יודע לנהל משחקים לא אומר שזו המציאות. בפועל הוא מנהל את המשחקים בצורה טובה מאוד מול מאמן העונה אל תשכח ובסיבוב הקודם ראית מה זה עליונות של מאמן מול קבוצה שעל הנייר טובה יותר או לפחות באותה הרמה. זה המאמן בעיקר אל תתבלבל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  shadow

הכשל התחיל משם. את מי אתה שם שיפריע למסירה של לאורי? מישהו קר ולא מוכן? זה אבי אבות הכשל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  shadow

אימון זה גם מה שאתה משדר לשחקנים שלך בזמן המשחק…
אני קודם כל נהנה לראות את ההבדל בין שני המאמנים ונרס משדר לשחקנים שלו שהוא שחקן שישי במגרש, זה גם מה שמנחם בעצם מנסה להסביר לרפיי ההבנה שזה אנחנו…. בגלל זה הייתי בשמחה מחליף היום את סטיבנס על נרס אפילו עם סטיבנס ינצח את שני המשחקים הבאים. נרס עם הרבה פחות משיג יותר. אני רוצה מאמן שילהיב את השחקנים ולא אחד שסומך על סמארט שיהיה המאמן שלו במגרש.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  shadow

במה פילי טובה מבוסטון? רק בעמדה אחת? סנטר?
בלי סימונס הם לא ממש נתנו פייט. חוץ מזה שאיןכל ספק שסטיבנס יותר טוב מבראון. על זה אין ויכוח.

ADISU33
ADISU33
3 years ago

הסייבור מדהים!!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אחחחח הג'וקר הגאון

המשגיח
Admin
3 years ago

לא מאמין שפספסתי את זה. וואו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

עכשיו מורי מסדר שתים קלות לגאון…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

שימון, גמרת עם המצוות?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

רואים שבברלי התגעגע לכדורסל

השומר
השומר
3 years ago

בברלי תמיד מרגיש קצת אידיוט

NFS
NFS
3 years ago

אוהו טורונטו..
איזה סל ענק של אננובי, אבל איזו טעות של טייטום שאיבד אותו ולא שם לב שאננובי הולך להנאתו לצד השני..
ובמקום 3:0 אנחנו ב-2:1 (which is good)

NFS
NFS
3 years ago

דנבר קרובים לזרוק את המשחק וללכת לישון צהריים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  NFS

YEP

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לאונרד עושה שמות באין הגנה של דנוור…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מילסאפ הזה חמור חמורותיים, אני הייתי מטריד אותו ואת החוזה הנגמר שלו.

המשגיח
Admin
3 years ago

איזה הבדל בין המשחקים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

משחק של הגנות מול משחק של הגנה רק בצד אחד.
נראה לפחות כרגע שגמר המזרח זה קרב של LA אבל דיי ידענו את זה בתחילת השנה.
האם יאניס יגיע סוף סוף במלוא כוחו למשחק הלילה מול מיאמי?

עגל
עגל
3 years ago

חכה עם זה, הסדרה רק התחילה . . .

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ראיתם איך שאק מנסה לנצח את גרין בריצה באולפן?
חחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אין מסיכות באולפן?
שיים און יו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח קני הכלב מגיב על דריי שעושה את התפקיד שלו.
חוש ההומור שם באולפן שובר שיאים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכולם אני רואה בסקור שהמדדה חוגג בלי התנגדות 😂😂
רזי לא קנית מטאטא קיבלת בראש ראית חשבת שאני מתבדח

עגל
עגל
3 years ago

אל תשאל, הוא מדדה לו לאיטו לחצי, מגיע לספוטים ששלו, הכל ללא הפרעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

צפוי. הסיכוי של דנבר זה אם הם יעלו עם גקסטן שאמט גרין זובאץ ונואה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

כן
קללת אשף.
מילאת מצוות הבוקר?
אלוהים רואה הכל!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן אחרי המצווה
מיילסאפ בזון 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הופה מיחלסאפ עם 3 חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

נראה לי מלסא קרא את הביקורת שלי בהופס והחליט ללמד אותי לקח…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מילסאפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

YAAAP
זה בגרמנית

מנחם לס
Admin
3 years ago

טוב. ברור לכולכם שהסל של אנונובי ארך איזה 2 שניות, ולא חצי שנייה. עד שהוא תפס כדור מ15 מטרים, עלה לג'אמפ, ושיחרר ת'כדור עברו לפחות 2.0 שניות ולא 0.5 שניות. זה הכל הנער שעובד על הבאזר. עד שהוא לוחץ עובדרת כבר שנייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

חחחח זה הnba כמו 0.4 שניות של פישר 😂😂😂😂😂 תופס בסבוב וזורק 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

בכל זאת זה מנקה את סטיבנס מבחינתי. זו הכנה לא טובה ושיא היהירות היה להכניס שחקן קר לגמרי שישמור לו על הגבינה. אגב חשבתי שמתחילים לספור מהרגע שאנוביס קיבל את הכדור. לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח המדדה בספוט שלו😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

מדדה?
האמת היא שזה שם מאד אפריקאי שתדע. כמו מתוקו ועווקה וסמואל דוו ודאדא

מנחם לס
Admin
3 years ago

המשחק המשעמם הראשון בבועה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

זו סידרה שלמה תהיה ככה אם הקליפרס קצת לא ירדמו ויכניסו את גואקים יוקיץ סוופר נואה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הבועה לא עושה טוב לדוק ריברס, השמין יותר מדיי מטחינת ציזבורגרים.
הוא צריך להפסיק את הגלוטן ולעבור לבשר פירות וירקות…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אני ירדי 7 קילו בחודשים האחרונים כשהוצאתי מהדיאטה את רוב הגלוטן והעמילנים והתמקדתי בפירות וירקקות..
ממליץ על סלט ירקקות עם הרבה כרוב וחסה. חלבון מביצים ודגים וקצת עוף. ועל זה אגוזי מלך תמרים תאנים. פיסטוק אירני זה מנחמנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם הקליפרס יעלו עם חמישייה של גקסון שאמט גרין נואה וזובאץ דנבר ינצחו את הסידרה😂😂
דנבר צריכה סקורר על ולא שעות של ניווטי משחק של יוקיץ הרכז הסגנון האיטי הזה לא יעבוד מול חבורת האתלטים והסייבורג אין להם לוקה שיעשה קאמבק.
לוקה היה עושה גמר מערב כנראה העונה אם לא היה פוגש את קאווי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה דוק תכניס את נואה שיהיה קצת אקשן ונראה קאמבק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם לוקה היה בדנבר היה להם סיכוי מול הקליפרס לא רע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרקוס מוריס איזה החתמה יאללה

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

די כבר קוואי, מספיק, הם מתים הרגת אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה גרמי גראנט תביא קאמבק.
דנבר צריכה להבין שבשנים הקרובות הקליפרס באזור והם צריכים להיבנות להדיח אותם ולא מה שבא להם. בדביל זה צריך עוד סקורר על ועוד קלעים מה3.
נגרים כמו גראנט מיילסאפ גאריס אין להם מה לחפש ברמות של להדיח קבוצות כמו קלעפרס ולייקרס.
הם צריכים קראודר ביל ועוד כמה זה מה שאני רושם להם במרשם

ג'ט לג
ג'ט לג
3 years ago

לא כוחות. אבל אני מאמין שהקליפרס היו עושים אותו דבר לכל קבוצה אחרת שהיה באה מולם. הם פשוט ברמה אחרת עם השחקנים שיש להם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ג'ט לג

לא נכון. דנבר לבנים מידי זקנים מידי איטיים מידי. לא סתם אמרתי שלוקה היה מנגב אותם לבד.
את הקליפרס מנצחים בקצב מהיר ומה3 ככה המאבס הקשו עליהם ככה יוסטון ניצחו אותם ואתה חייב מולם סטאר פאוור ויוקיץ ומורי זה לא הארדן ולא לוקה.
בכלל לוקה זה האופוזיציה בשנים הקרובות לקבוצות מאל איי חייבים לבנות לו שם קבוצה הוא בשיאו כבר עכשיו
לדנבר חסר קשיחות וקליעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי בלי התנגדות מטייל

מנחם לס
Admin
3 years ago

אם אני מלון, אני מוריד את כולם ומעלה חמישייה השנייה. דנבר עדיין רצוצים מיוטה. תן לחמישייה ושחקן רוטציה לנוח. מה הטעם לשחק עכשיו?

מנחם לס
Admin
3 years ago

דוקטור רזי, מציע לך להגיע לגיל 83 במשחק שאיתו אתה רוצה גם למות כי בגילי אפילו רעב לא מוריד משקל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

אני 78 קילו על 185 ס"מ. הכי הרבה הגעתי השנה ל 85, מכל מיני סיבות, שחלקן לא קשורות במזון אגב, אבל בסוף חזרתי למשקל הרגיל. מה שמטריד זו הפיגורה של ריברס זה נראה מאד לא בריא ורואים שהגוף עדיין לא התרגל ולפעמים ממש קשה לו ללכת…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הקטע הכי מצחיק שבשבת שעברה אני יוצא מהמים ומקפל עם חבר, עומדים ומקשקשים לייד האוטו ואני מחזיק את הטרפז מתניים מסתכל למטה ומתחיל לצחוק. החבר שואל מדוע אני צוחק ואני אומר לו אתה רואה איך ההוק של הטרפז משוחרר? זו ההוכחה הכי טובה שירדתי 7 קילו, צריך לקצר את הרצועות. בבית קיצרתי אותן ב 10 ס"מ…. 7 קילו שווה 10 ס"מ רצועות של ההוק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

טוב
זה בלואואאוט אחד גדול, כואב לראות.

מנחם לס
Admin
3 years ago

כמובן ב'משקל' שאתה רוצה להיקבר בו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

עזוב מנחם, על עציב אותי על הבוקר. רוצים פה שתהיה אתנו עוד כמה עשרות שנים, לפחות!

עגל
עגל
3 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם חבל שאתה ער בשעות כאלה במשחק כזה לא צמוד

מנחם לס
Admin
3 years ago

אותו דבר יקרה ליוסטון מחר נגד הלייקרס. הלייקרס עם שבוע מנוחה. אין צדק בעולם. הכל עובד לפי הלייקרס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  מנחם לס

נחייה ואולי גם נראה.

מנחם לס
Admin
3 years ago

אאותו דבר יקרה ליוסטון מחר נגד הלייקרס. הלייקרס עם שבוע מנוחה. אין צדק בעולם. הכל עובד לפי הלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

יוסטון מחר ינגבו אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי ראיתי עכשיו את הסל של טורנטו איזה חרפה חחח איך שכחו את אנונובי חחח סטיבנס לא קשור לזה רזי. בראון נרדם שם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

זה היה תרגיל מתוכנן, אתה לא רואה את זה?להשאיר שחקן פנוי לשלשה זה קלסי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקן אהבל לא אמור להירדם ככה כל תרגיל הוא כזה אין קשר לסטיבנס למעט העובדה שאולי ראה את אנונבי שם כמה שניות לבד ולא צעק לשחקנים שלהם שהוא נותן להם כאפה שיש מישהו לבד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

ומה הוא נרדם? הרי על זה מנחם מדבר, זו חולשה של סטיבנס. בחלקיק שניה הזו הוא היה חייב להיות מאד אסרטיבי (נרסי) ולדאוג שלא יהיו טעויות. חוץ מזה להכניס שחקן קר ואיטי שישמור מסירה של שחקן מעולה חם שיודע למסור הייטב על גבוהים איטיים? זו יהירות…
חשב שהמשחק אצלו בכיס אחרי התרגיל היפה של קמבה וחטף פטיש בראש. יכול להיות שהפטיש הזה ישבור את המומנטום של הסלטיקס, אנחנו נראה במשחק הבא.

Yp
Yp
3 years ago

בוקר טוב שמעון
אם אתה מאמן דנבר איך אתה שומר עליו ? עד כמה השיטה שלך עוצרת אותו ? ואם הצלחת להוריד לו 10 נקודות מהממוצע עד כמה זה משנה את התוצאה הסופית ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

קסמים כאלה אפילו אני לא יכול לא הייתי מצליח לנצח את הקליפרס עם דנבר 😎
איך הייתי שומר אסביר בהמשך אני עכשיו עם הטוסט שלי
דנבר היא הקבוצה שבנויה הכי רע להתמודד מול הקליפרס. הם בנויים יותר טוב ללייקרס.
אני הולך בכל הכוח על ביל וקראודר וכולם חוץ מיוקיץ ומורי על השולחן כולל בחירות דראפט והכל על ביל. זה צעד ראשון

Yp
Yp
3 years ago

אהלן
לא חושב שהשמות שהזכרת ישנו הרבה . מה שהם צריכים זה שחקן אול נבא נוסף ואולי אפילו יותר בכיר מיוקיץ' . ג'מאל עדיין לא שם , אולי בהמשך הקריירה . הבעיה שהם קבוצה יחסית עניה ולא אטרקטיבית לשחקנים בכירים . אם באמת פורטר הצעיר הוא דוראנט חדש , הם יהיו בהמשך קונטנדרים רציניים . אם לא , יש להם תקרה ברורה מול הקבוצות העשירות יותר .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מורי ביל קראודר מוריס יוקיץ נשמע לכם טוב? זה החמישייה איתו דנבר צריכה לפתוח את העונה הבאה
קראודר ומוריס חופשיים…

Yp
Yp
3 years ago

השאלה היא האם ג'מאל הוא אול נבא בשלב הזה בקריירה . יש לפחות 3 קבוצות במערב שיש להן כרגע 2 אול נבא בסגל .